Microsoft 365

Samarbejd på dokumenter på samme tid, på Windows, Mac og mobile enheder

Microsoft 365 til din virksomhed

Få strømlinet dit arbejde i Microsofts apps

Du kender sikkert til Microsoft Word, Excel, PowerPoint og Teams. Fælles for dem er, at din virksomhed kan arbejde i de samme filer, med den samme data, på samme tid, på tværs af enheder. Vi hjælper dig med at strømline dit arbejde med Microsoft 365.

Automatisk lagring

Effektiviser arbejdsgange

Det hele samlet, på ét sted

Del dit arbejde med kollegaer og kunder

Stop med at sende mails med dokumenter, som dine kollegaer skal kommentere i og sende retur.  

Slut med at jagte den seneste version af et dokument. Slut med fildeling uden struktur. Slut med at huske at gemme, og slut med at have problemer med mailen. 

Dine interne arbejdsprocesser bliver sikre, nemme og gennemskuelige, når du bruger Microsoft 365.  

Med Microsoft 365, har du det hele samlet, på ét sted. 

Vi opsætter, administrerer og tager backup af dine data i Microsoft 365

Dig og dine kollegaer får hver sin Microsoft Business-konto, som kan tilgås fra alle jeres arbejdsenheder.  

Det betyder, at du kan læse mails og arbejde i de samme dokumenter på tværs af mobil, tablet og computer.  

Og du skal ikke frygte datatab eller manglende opdateringer. Vi tager backup og overvåger jeres Microsoft 365. 

Lad os styre dit Microsoft 365 og frigør tid og arbejdshænder til andre opgaver. 

Microsoft Teams er dit vindue ind til din virksomhed

Mangler i et sted hvor i let kan tilgå fælles filer og en platform til at arbejde sammen der integrerer med Sharepoint og Onedrive? 

Ønsker i et værktøj til samarbejde og kommunikation mellem kollegaer og teams i virksomheden? 

Microsoft Teams kan gøre alt dette, og mere til. 

Få en præsentation af Microsoft Teams mange funktioner, og hvilken opsætning der passer bedst til jer. 

Martin står klar til at hjælpe!

Hvad er Microsoft 365?

Med Microsoft 365 får din virksomhed en online platformsløsning, der tillader jer at dele filer og arbejde i de Microsoft programmer du sikkert allerede kender. Microsoft 365 Business Standard indeholder Teams, Excel, Word, Outlook, PowerPoint, OneNote, Access, Publisher og OneDrive med 1000 GB online lagerplads. Derudover indeholder Microsoft 365 kalender- og opgavestyring, samt andre nyttige kommunikationsplatforme. 

Hvorfor Microsoft 365?

På grund af de mange programmer, som Microsoft 365 indeholder, vil din virksomhed opleve øget effektivitet i jeres digitale arbejde. Samarbejde, planlægning og struktur i digitalt arbejde, bliver langt nemmere, når Microsoft 365 skaber rammerne for jeres arbejde.  

Hvordan fungerer Microsoft 365?

Det er egentlig ret simpelt at komme i gang. Og når din virksomhed først er i gang, fungerer det hele i skyen Medarbejderes og Virksomhedens dokumenter synkroniseres automatisk fra enheder op i skyen. Lyder det komplekst? Vi skal nok rådgive og vejlede jer. 

Hvornår kan jeg bruge Microsoft 365?

Du kan altid benytte Microsoft 365. Når du først har opsat Microsoft 365, og er logget ind på dine enheder, er dine filer, dokumenter og data altid tilgængeligt via OneDrive og SharePoint. Det er også derfor, at løsningen er foretrukket af så mange virksomheder – det tillader medarbejdere at arbejde hjemmefra, på farten og på kontoret. Nemt, enkelt og trygt.  

Hvad koster Microsoft 365 Business?

Selve licensen til Microsoft 365 Business Standard fås for et lavt månedligt beløb. Microsoft 365 Business Premium koster lidt mere, men indeholder flere funktioner til brugerstyring og sikkerhed. Licenserne er dog blot en lille del af at have Microsoft 365. Vi anbefaler, at du får sikret din data med en backup-løsning, der sikrer dine data, hvis de slettes ved et uheld, eller på grund af fejl. 

Hjælp til Microsoft 365

Når du samarbejder med os om din Microsoft 365-løsning, kan du altid få rådgivning og vejledning. Foruden at vi opsætter dine kontoer, og eventuelle enheder, hjælper vi med support, hvis du støder ind i et problem. Du er i trygge hænder hos os.